fiiinaflikkan

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

:)

Av Mira - 19 september 2009 21:40

hej på dej <3 Idag var jag i sickla och shoppade lite me mamma. Ni får bilder sen :) Sen kom vi hem och då satt jag vid datan sen drog jag och ISsa in till stan. sen åkte vi till kärrtorp sen hem till mej. Och sen hem till issa sen ner till centrum och handla. Inköpslista: Morötter, gurka, dip, mango och bär :D vi är nyttiga Oskyldig <3 sen köpte vi sushi osså :) sen åkte vi hem och käkade sen gjorde vi morötterna, gurkan o dippen. Sen gjorde vi smoothie :D ser asgott ut (a) Så har vi gjort lite matte läxa, stolt Skrattande (aa) Snart ska vi nog dricka vår smoothie. Jag ska sova hos Issa :S <3

  

Issa älskling <3 föralltid (a)


      påsspårej*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 4 oktober 2009 11:39

hej hej :) Nu byter jag tillbaka till min gamla bogg :) (a)   pösspårej* ...

Av Mira - 2 oktober 2009 18:16

hej igen :) nu sitter jag och ska börja på en ny design :) wihooo :)      pösspårej* ...

Av Mira - 2 oktober 2009 18:05

Hej . Förlåt så hemskt mycket för den kassa uppdateringen. Men nu ska jag försöka skriva oftare  hoppas jag lyckas :) jaja, snart kommer en bildbomb (!!) så det blir väl kul ??     pösspårej* ...

Av Mira - 26 september 2009 11:13

Fanny o Jullis på donken (a)     Fanny o Issa på tuben. Såå seriösa <3 Fanny <3 den seriösaste på hela jorden (a)   Förklaring ?   såå. åker me Issa o kanske fanny till stan istället (a)   pösspårej*   ...

Av Mira - 26 september 2009 10:18

Hej på dej :) Förlåt, förlåt så mycket för den kassa uppdateringen  aja, I torsdags var det skolfoto !! Efter skolan var vi hemma hos Fanny och tittade på film o flummade :D Sen gick vi ut :) I fredags va det värsta softa dagen :) Vi började me so,...

Presentation


hej hej :) miin blogg ä bääst (a) haha, skoja bara.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards