fiiinaflikkan

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Mira - 26 september 2009 11:13

Fanny o Jullis på donken (a)  

 

Fanny o Issa på tuben. Såå seriösa <3

Fanny <3 den seriösaste på hela jorden (a)


Förklaring ?


såå. åker me Issa o kanske fanny till stan istället (a)


pösspårej*  

Av Mira - 26 september 2009 10:18

Hej på dej :) Förlåt, förlåt så mycket för den kassa uppdateringen Gråter aja, I torsdags var det skolfoto !! Efter skolan var vi hemma hos Fanny och tittade på film o flummade :D Sen gick vi ut :)

I fredags va det värsta softa dagen :) Vi började me so, och då skulle man göra någon kart grej. Lätt när jag var me Hilma (a) sen bild, o då var veronica sjuk och så skulle ELin va vikarie, men hon var försenad en halv timme. Och då fick vi gör avad vi ville :) skööönt. Sen på svenskan tittade vi på film . Sen var det skolfoto igen fats hela skolan. Och sen var det dans <3 Det var kul, vi satt och pratade i en halvtimme sen slutade vi en halvtimme tidigare Flört 

Efter skolan åkte jag, Jullan, Issa, Hilma o Fanny in till stan :) Hittade as snygga väskor på någon affär ska köpa idag me Hilma :) håller på fixa me bilderna så ni kommer få några sen :) Idag vaknade jag tidigt så jag har hunnit bada, äta frukost, städat osv. Vid tolv-ett ska jag åka till stan me hilma så ska fortsätta göra meg i ordning nu Kyss

Ps. Jaa, dom är mina bästisara (a) föralltid vi <3

bilder kommer snart Oskyldig


            pösspårej*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej :) miin blogg ä bääst (a) haha, skoja bara.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards